The Red Rose.

Här bloggar jag om allt. Mitt liv, Relationer, vänner, kärlek, djur/djurplågeri och mer lättsamma saker.

Ska åka till norge!

Publicerad 2015-06-04 17:11:00 i Resor och Utflyckter,

 Idag slutade jag skolan för nästa vecka är det ingen skola. GIssa varför? Jo för jag ska till norge! Yey! (I think). Aldrig vart där förut, så hoppas på att det kommer vara kul. Det är inte bara jag som ska åka dit utan hela klassen! Men det kommer skäkert gå bra det med, då vi i vår klass har bra gemenskap. Vi ska åka till ett ställe kallat soleggen, där vi ska bo på något ställe och på dagarna ska vi klättra i berg och grottor.
 Men finns ett problem....... Jag är skit höjdrädd! Seriöst. Skulle klättra i ett klocktorn en gång och när jag kom ner skakade hela jag. Jag menar hur ska jag då klara av att klättra i ett av norges högsta berg? Åh stackars mig. Jaja, hoppas det går bra.
 
 Ska i alla fall försöka ta några bra bilder som jag sedan kan lägga ut här på bloggen.
 
 Och till skillnad från alla andra i min klass ska jag åka hem en dag tidigare, på tåg själv, i 11 timmar, usch. För att inte missa skolavslutningen. Min bror slutar då också 9an så kände jag borde gå.. Hoppas han uppskattar det!
 
 Jaja klarar mig nog i bergen, är ju stenbock så ;) haha. Anyway önska mig lycka till i norge i bergen! 
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Is i magen

Publicerad 2015-06-07 16:13:55

Jag växte upp i Norge. Det är ett fint land. Ha det så kul där! :)

Svar: Ja det var amazing. Var uppe i bergen och häpnades av utsikten kommer att lägga upp ett inlägg om det snart!!
Saga

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela