The Red Rose.

Här bloggar jag om allt. Mitt liv, Relationer, vänner, kärlek, djur/djurplågeri och mer lättsamma saker.

Scary makeup.

Publicerad 2015-04-24 18:41:19 i makeup, smink,

 
 
Scary bloody makeup.
 
 
Detta är en slags "Läskig blodig sminkning" jag gjorde innan idag. 
Har inga bilder steg för steg hur jag gjorde den. Men allt jag gjorde var att lägga ett vitt lager smink först i hela ansiktet, sen låta fake blod rinna i ansiktet. Sen använde jag en pänsel att skvätta lite blod i ansiktet för att få det se mer realistiskt ut.
 
 Hoppas att det ser riktigt ut och att jag inte skrämmde er för mycket ;). Nej skämtar bara. 
 
 Om ni vill jag ska göra fler liknande sminkningar och lägga upp, lämna då bara en komentar med din åsikt! (y) Have a nice time!
 
 
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-05-01 09:43:37

mer please

Svar: Sure
Saga

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela