The Red Rose.

Här bloggar jag om allt. Mitt liv, Relationer, vänner, kärlek, djur/djurplågeri och mer lättsamma saker.

Jätte roligt läger.

Publicerad 2015-04-11 18:28:00 i Läger, dagbok, händelser,

 Har haft påsk lov och varit på ett jätte bra läger. Konfermations läger (Vi var 34 konfermander och ungefär 10 ledare). Fick många bra vänner där och jag hade jätte kul med grillkväll, lekar i många deslag. Och ett misslyckat disco som blev ett lyckad.
 Näst sista dagen efter vi hade ätit en 3 rättersmiddag och kört massa roliga lekar (kan ej gå in på dom skulle tagit för lång tid då) Så skulle vi ha disco men var så kort tid vi hade till det så alla stack förutom jag och min kompis. Så vi hade disco med ledarna, var faktiskt jätte kul, haha. 
 Och jag och dom jag två jag delade rum med låg och sjöng halva natten så killarna i rummet bredvid hörde oss. Och en gång kom en ledare in och bad oss vara tysta. 
 Hade i alla fall jätte kul.
 
  Gjorde min egen frälsarkrans. (Armbandet på bilden).
 
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-05-01 09:44:54

du är snygg

Svar: Tack så jätte mycket :D Du är säkert också jätte fin
Saga

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela