The Red Rose.

Här bloggar jag om allt. Mitt liv, Relationer, vänner, kärlek, djur/djurplågeri och mer lättsamma saker.

Ändrat om lite i min blogg.

Publicerad 2015-04-05 15:44:26 i Allmänt,

 Anledningen till att jag ändrat på utseendet av min blogg är att jag ville testa på något nytt så jag tänkte testa detta tema. Och jag har även funderat på att ändra namnet från "The red rose" Till något annat då det inte för ögonblicket är så mycket röda rosor. SKulle gärna vilja ha tips på namnet men jag inser att om det inte kommer från mig själv kommer jag inte bli helt nöjd med det. 
 Men jag skulle gärna vilja veta vad ni tycker om det nya temat och färgerna på bloggen. :)

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela